دلم یه اتفاق خوب می خواهدکه بیاید و بیفتد وسط زندگیم.....آری.....همینجا.....درست وسط بی حوصله گی های روزانه امکنار نگرانی های شبانه ام....وسط زخمهای دلم...آنجا که زندگی را هیچوقت زندگی نکرده ام...دلم یک اتفاق خوب می خواهد آنقدر خوبکه خاطرات سالها جنگیدن وخواستن ونرسیدن را تنهایی...
ما را در سایت تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 18:40